Patiëntportaal - online afspraken

Registreren

Via een knop op uw website komt uw patiënt in het portaal terecht. Is de patiënt nieuw, dan kan hij zich hier eerst registeren. Na registratie ontvangt de patiënt direct per mail inloggegevens voor het portaal.
Wat de patiënt vervolgens kan doen en zien in het portaal is helemaal afhankelijk van uw wensen.

Intakeformulier en vragenlijsten

U hebt de mogelijkheid om de patiënt bij het registeren gelijk een intakeformulier te laten invullen. De hulpvraag, of iemand een verwijzing heeft en toestemming voor overleg met de huisarts kan zo gelijk ingevuld worden.

Ook is het voor, tijdens of na de behandeling mogelijk vragenlijsten voor iemand klaar te zetten, die de patiënt dan thuis kan invullen.

Online afspraken maken

Via het portaal kan de patiënt online afspraken maken in uw agenda. De patiënt kiest een afspraaktypes die u beschikbaar stelt en kiest zelf eventueel een locatie en behandelaar. De patiënt ziet niet uw hele agenda, maar kan kiezen uit beschikbare tijdstippen. De patiënt ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de afspraak is opgeslagen.
In het portaal ziet de patiënt een overzicht van alle afspraken die voor hem zijn ingepland.

Documenten delen en dossier inzage

Via het portaal kunt u documenten beschikbaar stellen voor uw patiënt, die zij vervolgens kunnen downloaden. Denk hierbij aan een toestemmingsformulier of voor- en na foto’s.
Ook kunt u een (deel van) het behandeldossier inzichtelijk maken voor de patiënt, bijvoorbeeld het behandelplan of een (eind)evaluatie. U bepaalt zelf of de patiënt alleen iets mag inzien, of ook vragen mag invullen.

Nieuwsgierig?

Vraag een gratis demo aan, of bezoek bovenin onze Productpagina voor een verdere indruk van onze applicatie.

Demo aanvragen
Sanne HeemskerkPatiëntportaal